بازنشستگي استاندار يزد تا پايان سال جاري؟!

انعکاس مطبوعات دریزدفردا

پستوي بشارت: نشریه بشارت نو شماره ۱۹۱ مورخ ۱۴/۸/۸۸


بازنشستگي استاندار يزد تا پايان سال جاري


استاندار يزد در يكي از جلسات خود با صنعتگران از احتمال باز نشستگي خود تا پايان سال جاري خبر داده و عنوان كرده‌است كه امسال سال آخر كار وي است.

محمدرضا فلاح‌زاده اين خبر را با احتياط كامل و با درخواست خاموش كردن ضبط خبرنگاران و دوربين‌هاي جلسه اما در يك جلسه عمومي و علني در محل هتل داد اعلام كرده‌است و در كنار آن به شوخي عنوان داشته كه البته امسال سال آخر عمر ما نيست!

در عين حال فلاح زاده در پاسخ به پي‌گيري‌هاي مسعود ميرجليلي خبرنگار بشارت‌نو در حاشيه همايش پياده‌روي خانوادگي در روز جمعه 8/8/88 ضمن طفره رفتن از پاسخ مستقمي به اين سوال و تاييد بازنشستگي خود مجددا خواستار خاموش كردن ضبط خبرنگار شده و اعلام كرده‌است كه مراجع تقليد و سرداران سپاه بازنشستگي ندارند و احتمال دارد به خدمت خود در اين سمت براي مدتي نامعلوم ادامه دهد.

هر چند ممكن است دوران خدمت 30 ساله فلاح‌زاده طي ماههاي آينده به پايان برسد اما عملكرد وي طي چند سال مديريت ارشد وي در استان در مجموع برآيند مثبتي داشته و كمتر وجهه سياسي به خود گرفته‌است. به نحوي كه صنعتگران و مديران صنعتي اغلب از وي و معاون برنامه‌ريزي‌اش (محمدرضا بابايي) رضايت داشتند. البته دو گلايه در مورد مديران كل ارشاد و دارايي وجود داشت كه يكي از آنها با پيگيري شخص استاندار به نتيجه رسيد.

هر چند در زمينه احتمال توجه بيشتر استاندار به زادگاهش (ابركوه) نسبت به ساير شهرهاي استان برخي ديدگاهها و نقطه نظرات انتقادي وجود داشته باشد اما فلاح‌زاده در اين زمينه نيز معتقد است هرگز در طول تصدي مديريت خود بر استان و با استفاده از اين جايگاه ويژه‌اش چيزي از حق شهرهاي ديگر استان كم نكرده و به ابركوه اضافه ننموده‌است.

یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا